reklama

Keď je teplo, nejem!

Moja teória o tom, že keď je vonku strašne teplo, tak netreba jesť, dostala vážne trhliny, keď som včera zistila, že som strašne hladná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ale čo zjesť? Kto by v takom teple chodil vonku na nákupy, no nie? V Bille sa im aj tak z toho tepla pokazili mraziace boxy, takže si nemôžem kúpiť ani rybie prsty na cmúľanie... No ale doma, len dajaká cestovina, dva pokazené syry, štyri malé paradajky a kopa oťapených múch (nad nimi som začala uvažovať ako o dezerte a potom ma napadlo, že mi už z toho tepla asi mäkkne mozog...ale komu by nie, zvolávam na svoju obhajobu:). Nuž tak teda tie špagetky. Uvariť, scediť (áno do vlastného sitka, ako inak:) a čo? Pokrájam paradajky, spoza drezu vytiahnem strúčik cesnaku (pozostatok nejakej párty, však ako inak...), z linky pozametám trochu soli – keď spolubývajúci solia, nie vždy trafia na tanier (však viete, študentský život...za triezva len ráno po rožky a aj to len občas...) a zo šatníka vytiahnem čierne korenie (ako sa tak dívam, posledná párty bola divoká). Ale keďže svojej zásady o množstve jedla v teple sa nevzdám, servírujem pidi obed do malých misiek. Dobrú chuť!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


P.S. V skutočnosti tých špagiet bola plná misa, tú som však zjedla, keď ste sa nedívali:). Ono to teplo negatívne pôsobí aj na dodržiavanie zásad...

Jana Matiščíková

Jana Matiščíková

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Volám sa Jana a som keramička. A lepšiu prácu si neviem predstaviť. Hoci keď niekedy rúbem drevo na ďalší výpal, hovorím si, že sedieť v kancelárii by bolo pohodlnejšie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu